lunes, 29 de noviembre de 2010

TRENTA-U!!

Trenta u!!, això es converteix ràpidament en un trenta i pico que et dura i et persegueix de per vida... trenta u!, i que tinc de regal?, un blog!, quasi vint anys després que passara de moda tenir blogs.. va i a mi m'en regalen un! En plena efervescència dels facebooks i els twiters... jo en un blog... si és que sempre em passa igual, sempre vaig una passa enrere. L'any passat un "cubo de rubbik" -joguina puntera!, els crios les demanen als reis!!; "Benvolguts reis mags... aquest any no feu el mateix de l'any passat, que us vaig demanar el tragabolas... i em portareu una play-station3, aquest any, feu el favor de dur-me el cubo de rubbik"- i aquest any... aquest any un blog.

El problema sempre ve del fet que a la gent que t'ho regala, li tens apreci, i tu... fas bona cara.
-Pren!, moltes felicitats!
-... i açò?... açò... açò que es?
- UN BLOG!, no te superencanta!?
- mm.. sí!, gràcies! és el que sempre havia somiat!.
- Així podràs tornar a escriure.. que tu abans escrivies i ara ja no escrius res..

I ja està, t'ho endosen, i tu encantat de la vida!. I utilitza-ho, perquè si no... et trobaràs segur un "jo no sé perquè t'ho regale, perquè no t'ho poses mai", i tu, valen com ets, no gosses dir res de l'estil de.. "és que les hombreres ja no es duen, i pareixc el baixet de locomia...", sinoque utilitzes un pragmàtic "m'ho pose per a estar per casa", cosa que no pots fer en un regal com aquest, ja que està a Internet, i totohom ho veu. Així que res, per tal d'evitar que la gent s'enfade, i agrait com estic del regal... en farem us.

Però després ve l'altra... I sobre que parle en blog? Parlar sobre un mateix és un poc absurde, ja que la gent que et coneix ja sap el que puges contar, i la gent que no et coneix.. no perd el temps mirant aquestes coses de gent com jo, que ni coneixen, ni tenen el més mínim interés.

Així que rés, mentre decideix quina utilitat li donaré al meu regal, -i agraint el regal... Veus com si que ho gaste?- ho deixaré estar aqui.
 Passar-ho be!

1 comentario:

  1. Xavi!

    Sospecho a quién pudo ocurrírsele tal cosa. ¡Suerte y al blog!

    ResponderEliminar